Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за термостат

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Предполагам Термостат-а не подлежи на ремонт някакви препоръки за марка ?

    Comment


    • #17
      Термостатът не подлежи на ремонт, но подлежи на лоу кост ефектив сълюшън - изкормя се термостатното парче от вътрешността му така, че да остане само корубата, после в маркуча, който отива към радиатора се набива един Vernet Calorstat за Renault 5 на 89 градуса (около 12 лв.) и си свиркаш. Така съм от миналата зима и съм супер щастлив - отваря си перфектно и има парно.
      Last edited by dansguardian; d.m.y г., 15:53.
      Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
      Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
      Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
      Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

      Comment


      • #18
        Четвърта зима подкарвам с този лоу кост сълюшън

        Ръждата никога не спи.
        Пай сее ...
        Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

        Comment


        • #19
          Хубаво е колегата да напише за каква кола става въпрос, защото тези 89 градуса може да са му малко в повече.
          Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
          Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
          Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

          Comment


          • #20
            Алфа 147 1,6 120 коня, бензин/газ 2002г.

            Comment


            • #21
              До колкото помня на тс-а термостата е на 88 градуса. Колегите по-горе ти казаха евтиния вариянт с преправянето. Ако избереш такъв има 3 термостата за рено. На 83,86,89. Аз бих ти препоръчал 86, за да не стане някой проблем лятото. Имай предвид,че сечението на този термостат е малко по-малко от оригиналния. Най-добре си е запазване на оригиналната схема, но там термостата е едно с корпуса и струва около 120 лв
              Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
              Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
              Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

              Comment


              • #22
                Епа тоя лоу кост като е отвън защо трябва да се изкорубва стария. Той и без това си стои отворен

                Comment


                • #23
                  За всеки слуай,ако реши по някаква свръх естествена причина да се затвори и да не отвори. Така или иначе се точи антифриз,10 минутки е корменето на оригиналния.

                  Ръждата никога не спи.
                  Пай сее ...
                  Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                  Comment


                  • #24
                    Поразгледах темите за Термостати от Рено 5. Днес ще опитам да монтирам такъв за 89 градуса. Изкормването на оригиналния наистина ми се струва излишно понеже той си е блокирал в отворено положение. След ремонта ще приложа и малко снимки за да помогнем и на други колеги

                    Comment


                    • #25
                      Корменето на стария термостат не е излишно а силно препоръчително!

                      С два последователни термостата за единия от които разчиташ, че винаги ще стои отворен (ама той е дефектирал и не знаеш, какво ще е поведението му), можеш да си прегрееш мотора.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от firedragon Покажи съобщение
                        До колкото помня на тс-а термостата е на 88 градуса. Колегите по-горе ти казаха евтиния вариянт с преправянето. Ако избереш такъв има 3 термостата за рено. На 83,86,89. Аз бих ти препоръчал 86, за да не стане някой проблем лятото. Имай предвид,че сечението на този термостат е малко по-малко от оригиналния. Най-добре си е запазване на оригиналната схема, но там термостата е едно с корпуса и струва около 120 лв
                        И оригиналният термостат се сменя много неприятно. Иначе всичко се свежда до разхлабване на две скоби, махаш стария маркуч, ръгаш новия маркуч с Вернет-а и затягаш скобите, после наливаш антифризец и обезвъздушаваш. Даже в мазето имам един чисто нов маркуч с напъхан в него Вернет, за всеки случай.
                        Но и лоу кост варианта има неприятни моменти - набутването на Вернет-а в маркуча, много е тегава процедурата...
                        Last edited by dansguardian; d.m.y г., 12:14.
                        Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                        Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                        Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                        Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                        Comment


                        • #27
                          ecotronic замислих се и довода ти е резонен... не се знае дали термостата е забил на 100% отворен или 20% отворен или дали няма да реши да направи някой ден беля... след смъкването на стария Термостат се оказа че е скъсал уплътнение и то се е заклещило в отвора и така термостата е стоял постоянно отворен. Изкормянето на стария термостат от тялото се оказа не толкова трудно със секач и чук След цялата операция колата от студен старт до 90 градуса стигна за 8 мин без да я форсирам което е изумително. Обърна на газ за по малко от 30 секунди работа на двигателя!!! Прилагам и малко снимки от операцията.
                          Attached Files

                          Comment


                          • #28
                            Колега,вземи стегни термоста с една скоба,не че има къде да иде но за всеки случай.

                            Ръждата никога не спи.
                            Пай сее ...
                            Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                            Comment


                            • #29
                              Направено е на снимка 4 се вижда скобата.

                              Comment


                              • #30
                                Извинявай колега,не я видях

                                Ръждата никога не спи.
                                Пай сее ...
                                Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                                Comment

                                Working...
                                X